بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
16:3
پنج شنبه 30 بهمن 1393

منتشر کننده فایل: اسپیس مووی

اطلاعات بیشتر: IMDB

ژانر : ماجرایی

سال انتشار : ۲۰۱۵

مدت زمان : ۹۷ دقیقه

امتیاز : NA

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

کیفیت : WEB_DL 720p

فرمت : Mkv

انکودر : Ganool

حجم : ۷۰۰ مگابایت

نمونه کیفیت : دارد

کارگردان : Colin Teague

بازیگران : Julian Morris, Tamzin Merchant, Jassa Ahluwalia

خلاصه داستان : هنگامی که شوالیه گرت در جستجوی یک ستاره دنباله دار که شایعه شده طلا همراهش هست میگردد، به جای ستاره اژدها هایی پیدا میکند که …

تعداد بازدید از این مطلب: 135
Seyd Mahdi Mosevi
15:25
پنج شنبه 30 بهمن 1393

دانلود بازی Rugby 15 برای کامپیوتر

| شبیه ساز بازی راگبی |

| نسخه SKIDROW |

 

Rugby 15 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2015 توسط Bigben Interactive ساخته و توسط استودیو HB برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . را می توان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی ورزش راگبی دانست. این بازی با داشتن گیم پلی سنتی و البته بهبود یافته نسبت به نسخه های پیشین مقدار زیادی از خواسته های طرفداران این بازی مهیج را برطرف کرده است. در این می توانید به مسابقات هیجان انگیز و لیگ های معتبر راگبی وارد شوید و بهترین بازی خود را به نمایش بگذارید. ارائه آمارهای رسمی برای هر بازی و همچنین تفسیر ها و تحلیل های مختلف توسط گزارشگران بازی نیز از ویژگی های منحصربفرد بازی می باشد. فن ها و شیوه بازی با راگبی را یاد گرفته و در بازی پیاده سازی کنیدو وجود چهره های مشهور این ورزش در سراسر نقاط جهان از ویژگی های بارزی است که می توانید از آن لذت ببرید.

برای اولین بار در تاریخ بازی های ورزشی نیز می توانید تکنیک های این ورزش را به بهترین صورت در بازی ها پیاده سازی کنید, تکنیک هایی نظیر پاس های پشت به پشت, و پاس های عرضی که می توانید بسیار هیجان انگیز نیز باشد. با بدست آوردن رتبه خوب در لیگ ها به مسابقات جهانی و معتبر راه پیدا کنید و تیمتان را به دنیا معرفی کنید. هم اکنون می توانید بازی Rugby 15 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 189
Seyd Mahdi Mosevi
15:15
پنج شنبه 30 بهمن 1393
دانلود بازی Gangstar Vegas جنگ مافیایی

دانلود بازی Gangstar Vegas | بازی گانگستری برای اندروید

به لاس وگاس خوش آمدید، جایی که مرگ و زندگی با انداختن تاس به خلافکار ها داده می شود.

اگر عاشق بازی های تیراندازی محض هستید، توصیه می کنیم بازی Gangstar Vegas را از دست ندهید.

در بازی Gangstar Vegas شما در لاس وگاس، جایی که در هر گوشه اش جنایت دیده می شود، شما باید تفنگ در دست، در خیابان ها راه بروید، شما خطرناک ترین مافیای تحت تعقیب شناخته شده اید.

تفنگتان را بردارید و در جنگ های مافیایی شرکت کنید، سوار ماشین شوید، خلبان هواپیما شوید و از تمام امکانات شهر استفاده کنید.

با دانلود بازی Gangstar Vegas تیراندازی، مسابقه، جنگ با مافیا، بازی گانگستری، مبارزه و سرعت را در یک بازی تجربه کنید.

به دلیل بالا بودن گرافیک بازی Gangstar Vegas این بازی ۲٫۵ گیگابایت از فضای حافظه ی شما را اشغال خواهد کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 149
Seyd Mahdi Mosevi
14:29
پنج شنبه 30 بهمن 1393

در این بازی باید شما یکی از شخصیت های مورد نظرتان را انتخاب کنید و به مصاف 30 رقیب قدرتمند از سراسر جهان بروید، تمامی آن ها را شکست دهید تا به کمربند قهرمانی برسید. از ویژگی های اصلی این بازی امکان مبارزه کردن به صورت گروهی با افراد واقعی است یعنی شما می توانید با دوستان خود در سراسر جهان به مبارزه بپردازید. از دلایل محبوبیت بازی می توان به مواردی چون: گرافیک سه بعدی و عالی، صداهای هیجان انگیز، یافتن مخالفان تیم تان به صورت آنلاین و ... اشاره کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 113
Seyd Mahdi Mosevi
14:27
پنج شنبه 30 بهمن 1393

در بازی Real Car Parking HD شما بایستی پارک کردن را یاد بگیرید . تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته و پارک دوبل کنار خودروی دیگر را یاد بگیرید . این بازی برای زندگی واقعی شما نیز مفید خواهد بود.  برای پارک کردن تنها یک دقیقه وقت دارید . وقت را هدر ندهید ، همین حالا بازی را بر روی گوشی خود نصب نموده و پارک کردن واقعی را یاد بگیرید . بهترین نتایج خود را در شبکه های اجتماعی به ثبت برسانید . منتظر به روز رسانی باشید . مراحل و سطوح ها به زودی به روز رسانی می شوند . در پارک کردن موفق باشید !

 

Real Car Parking HD دانلود بازی Real Car Parking HD v2.1   اندروید

تعداد بازدید از این مطلب: 95
Seyd Mahdi Mosevi
14:24
پنج شنبه 30 بهمن 1393

بازی Modern Combat 5 کاری از کمپانی بازی سازی گیم لافت بی شک برترین بازی اندروید خواهد بود. چند سالی است که کمپانی گیم لافت برروی ساخت سری بازی های مدرن کمبات تمرکز کرده است و بی شک می توان مدرن کمبات ۵ را گرافیکی ترین بازی انتشار یافته برای اندروید دانست. صحنه های کاملا واقعی شما را به محیط جنگی خواهد برد که دشمن را پیش روی خود میبینید.طبق گفته کمپانی سازنده این بازی تا چند روز آینده انتشار خواهد یافت که جوان موبایل به عنوان اولین سایت ایرانی اقدام به انتشار آن می کند. در ادامه توضیحات کاملی از این بازی را که گیم لافت مطرح کرده را ترجمه و برای شما قرار داده ایم. توجه داشته باشید که گیم لافت بهترین اجرای این بازی را روی چیپ Octa-core اعلام کرده است. هرچند بازی مدرن کمپات روی بسیاری از چیپ های دیگر نیز قابل اجرا خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 137
Seyd Mahdi Mosevi
14:22
پنج شنبه 30 بهمن 1393

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 122
Seyd Mahdi Mosevi
14:19
پنج شنبه 30 بهمن 1393

جدیدترین نسخه بازی Zombie Highway 2 اندروید

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Zombie Highway 2

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی در APKTOPS

بدون نیاز به روت ، بدون دردسر راه اندازی ، بدون کوچکترین اروری در اجرا 

به همراه نسخه مود شده

APKTOPS مثل هیچکدام!

بازی Zombie Highway 2 یک بازی هیجانی می باشد که یکی از پرطرفدار ترین بازی های روز می باشد. این نسخه قسمت دوم بازی معروف Zombie Highway می باشد.
در این بازی داستان بازی به این صورت است که شما سوار یک خودرو در بزرگراهی هستید که مورد هجوم زامبی ها قرار گرفته است . شما در جاده حرکت می کنید و زامبی ها به طرف اتومبیل شما می پرند و از آن آویزان می شوند  البته موانع و سلاح هایی نیز وجود دارند که به کمک آن ها میتوانید زامبی ها را نابود کرده و امتیاز کسب نمایید. این بازی علی رغم حجم کمی که دارد ، کنترل و گرافیک دوست داشتنی و زیبایی دارد و یکی از پرطرفدارترین و پر بازدیدترین بازی های گوگل پلی است.

Zombie_Highway_cover[APKTOPS.ir]

تعداد بازدید از این مطلب: 233
Seyd Mahdi Mosevi
13:16
سه شنبه 28 بهمن 1393

Leawo Total Media Converter Ultimate نام یک آچار فرانسه در زمینه تبدیل فایل های مالتی مدیا به یکدیگر می باشد. این ابزار این تضمین را به شما می دهد تا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را با سرعت و کیفیت بالا به همدگیر تبدیل کنید. نرم افزار شما تبدیل رایگان ویدیوهای HD ، تبدیل رایگان موزیک ها ، کپی دی وی دی ها روی هارد دیسک ، ساخت دیسک های بلوری ، کپی کردن dvd ، ساخت فیلم های DVD و دانلود ویدیوهای یوتیوب می باشد. به عبارت دیگر با این ابزار شما 8 ابزار حرفه ای را در یک نرم افزار تجربه خواهید کرد.

نرم افزار قادر به تبدیل ویدیوهای معمولی و ویدیویهای با کیفیت hd از فرمت هایی نظیر MP4, AVI, MOV, FLV, MKV, WMV, RM, MPEG و ... به یکدیگر می باشد. توسط این نرم افزار شما قادر به پشتیبان گیری از فیلم های دی وی دی و ذخیره آن روی هارد دیسک و یا رایت روی دیسک خالی می باشید. همچنین به راحتی می توانید دیسک های بلوری را رایت و یا آنها را روی هارد خود کپی کنید. فاصله شما از سایت های اشتراک گذاری ویدیو نظیر یوتیوب و دانلود آنها تنها یک کلیک می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 119
Seyd Mahdi Mosevi
12:9
سه شنبه 28 بهمن 1393

.:: دانلود سریال کره ای افسانه ی خورشید و ماه / قسمت سوم اضافه شد ::.

نام : دانلود سریال کره ای افسانه ی خورشید و ماه | کیفیت تصویر : 576*768 | فرمت تصویر : MP4 | سال تولید : 2011 |ژانر : تاریخی – درام | مدت نمایش : 00:50

خلاصه داستان : دانلود سریال کره ای افسانه ی خورشید و ماه The Moon That Embraces the Sun  که در رابطه با داستان عشق بین پادشاه لی هوان و زن راهبه ای به نام  ول است. ول در یک خانواده ی اشراف زاده به دنیا آمده و شاهزاده وارث تاج و تخت شد، اما به دردسر افتاد و محکوم به اعدام شد. و ول زندگی کردن به عنوان یک راهبه را انتخاب کرد…

بازیگران :Kim Soo Hyun –  Yeo Jin Goo –  Han Ga In –  Kim Yoo Jung –  Jung Il Woo –  Lee Min Ho –  Kim Min Seo –  Kim So Hyun

تعداد بازدید از این مطلب: 130
Seyd Mahdi Mosevi
12:7
سه شنبه 28 بهمن 1393

DLC جدید بازی محبوب Gas Guzzlers که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود، عرضه شد! این بازی در سبک اکشن، ماشین سواری و زامبی می باشد و در افزونه ی جدیدی که برای این بازی عرضه شده است، نا به سامانی در شهر بر دنیای حرفه ای ماشین سواری شما غلبه خواهد کرد و شما باید برای جلوگیری از آن، به نبرد بپردازید. شاید برای یک انسان عادی، این خبر یک خبر بد باشد ولی برای شما نیست! شما با استفاده از نیروهای افزایشی خود در هر منطقه، باید بیشتر از هر کس دیگری در این مسیر قدرتمند باشید و از هجوم زامبی ها جلوگیری کنید. DLC جدید این بازی با نام Full Metal Zombie افزونه ای است که حال و هوای کاملا جدیدی به بازی داده تا حدی که گویا بازی جدیدی را تجربه می کنید.

Gas Guzzlers Extreme Full Metal Zombie PC-CODEX

تعداد بازدید از این مطلب: 145
Seyd Mahdi Mosevi
12:6
سه شنبه 28 بهمن 1393

دانلود رایگان بازی جذاب Wargame Airland Battle برای PC با لینک مستقیم
 

بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز Wargame Airland Battle یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط Eugen Systems طراحی و به تازگی توسط کمپانی Focus Home Interactive برای پلتفرم PC منتشر گردیده است، سال 1985 است و چند ماه از تنش میان ناتو و پیمان ورشو می گذرد که یک حادثه در دریای شمال یکبار دیگر جهان را متحول می کند و باعث می شود تا بار دیگر آتش جنگ به سرزمین های دیگر نفوذ کند، شما به عنوان یک فرمانده نظامی زبده و باهوش , نیروهای خود را سازماندهی کنید و با استفاده از امکاناتی از جمله نیروهای هوایی , تانک ، هواپیما ، هلیکوپتر و پیاده نظام باید بهترین ارتش را برای خود مهیا سازید، خود را برای شرکت در نبردی سخت آماده نمایید، جالب است بدانید میدان نبرد در این بازی بیش از 150 کیلومتر مربع وسعت دارد و این ویژگی مدیون موتور بازی سازی جدیدی است که در این بازی از آن استفاده شده است، بازی این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره به بازی بپردازید اما بیشترین جذابیت این نسخه به دلیل وجود بخش مولتی پلیر آن می باشد، هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده را از وطن دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 204
Seyd Mahdi Mosevi
12:4
سه شنبه 28 بهمن 1393

باز هم برای اولین بار درایران از وطن دانلود ...

مجموعه ی عظیم آموزش عکاسی پرتره ( Portrait )
تمامی جنبه ها از جمله نور و موقعیت و ...
(بخش ویژه وطن دانلود )
 20 گیگابایت !

شاید وطن دانلود اولین وب سایتی در ایران بود که به قرار دادن آموزش های کامل عکاسی پرتره با لینک مستقیم اقدام کرده است . تا این لحظه شاید بیش از 10 عنوان آموزش بی نظیر برای این نوع عکاسی در وطن دانلود قرار گرفته باشد . 
عکاسی پرتره بدون شک در چند سال گذشته پر طرفدار ترین و  پرکاربرد ترین نوع عکاسی بوده است . 
تا کنون آموزش هایی که در وطن دانلود قرار گرفته بود بیشتر به ادیت عکس های پرتره و یا رتوش آن ها توجه شده بود . ولی امروز قصد داریم یکی از برترین فیلم های آموزشی برای عکاسی 
Portrait برای دانلود قرار دهیم که بیشتر به نکات جانبی این نوع عکاسی اشاره کرده است . 


این مجموعه آموزشی به مورادی هم چون نور 
موقعیت عکاسی زاویه ی دوربین در عکاسی پرتره , Style ,عکسی های سیاه و سفید ,
خانواده ها ،و....اشاره میکند .

تصاویری از محیط این آموزش به همراه سر فصل های آموزشی آن در ادامه ی مطلب موجود میباشد . امیدواریم مورد پسند واقع شود .

تعداد بازدید از این مطلب: 118
Seyd Mahdi Mosevi
12:2
سه شنبه 28 بهمن 1393

دانلود رایگان بازی مهیج Age of Pirates 2 City of Abandoned Ships- عصر دزدان دریایی 2-شهر کشتی های رها شده با لینک مستقیم

 

بازی Age of Pirates 2 City of Abandoned Ships یک بازی بسیار جذاب و مهیج در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که توسط Akella طراحی شده است و استودیو Playlogic آن را برای PC منتشر کرده است، سرنوشت منتظر شماست ولی به گونه ای که شما آن را رقم بزنید، آن را انتخاب کرده و به عنوان یکی از ترسناکترین دزدان دریایی وارد هفت دریا شوید و یا می توانید به عنوان یک نیروی وفادار به یکی از چهار کشور فرانسه , انگلیس , اسپانیا و یا آلمان کمک کنید، کشورهای مختلف را کشف کرده و با فرهنگ های مختلف آنها آشنا شوید، شما می توانید به راحتی به کشتی های تجاری غارت کرده و منابع آنها را برای خود به دست آورید ولی باید هوشیار باشید زیرا مردگان به همین راحتی در قبرهای خود نیستند و در جنگل های جنوب آمریکا حقایق به شکل دیگری می باشند، به اعماق جنگل ها رفته و اسرار باستانی آن را حل کرده و با بدنام ترین دشمنان روبه شوید، محیط بازیبسیار جذاب بوده و می توان گفت در بعضی از صحنه ها همانند بازی محبوب Assassin Creed است، این بازیجذاب را می توانید از وطن دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید، امیدواریم مورد پسند واقع گردد.

تعداد بازدید از این مطلب: 753
Seyd Mahdi Mosevi
11:26
سه شنبه 28 بهمن 1393

دانلود رایگان بازی Vietcong Uncensored Edition برای PC با لینک مستقیم
 

Vietcong Uncensored Edition یک بازی بسیار زیبا با سبک اول شخص می باشد که توسط استودیو Pterodon Illusion Softworks ساخته شده و استودیو Gathering of Developers آن را برای PC منتشر کرده است، دوره ای که بازی Vietcong در جریان است مربوط می شود به جنگ جهانی دوم و در ویتنام اتفاقات این بازی رقم می خورد، گیم پلی بازی ترکیبی از دو سبک اکشن و استراتژیک می باشد، تمام سیستم های بازی اعم از داستان , گیم پلی , صداگذاری و گرافیک بسیار عالی کار شده و با قاعده ی خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، تا یک محیط جذاب و هیجان انگیز را برای گیمر رقم زند، شما در نقش سرگروهبان Steve R. Hawkins می باشید که در نیروهای ویژه آمریکا در حال خدمت می باشد، شما باید به مکان استراتژیک Nui Pek در جنوب ویتنام رفته که تنها چند مایل از مرز Cambodian دور می باشد، Hawkins و گروه A-Team او ماموریت های بی شماری را در Vietcong و North Vietnames پیشه رو دارند، شما می توانید در طول بازی به نیروهای خود فرمان داده و همچنین دشمنان شما نسبت به محیط خود واکنش نشان می دهند و هوش مصنوعی به خوبی در داخل بازی پیدا شده است، نسخه Vietcong Uncensored Edition که به تازگی منتشر شده است بازسازی همین عنوان از سال 2003 می باشد، شما باید 6 نیروی خود را در طول 20 ماموریت به گونه ای هدایت کنید تا ترس و خطر برای آنها معنایی نداشته باشد، هم اکنون می توانید این بازی جذاب و هیجان انگیز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وطن دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 624
Seyd Mahdi Mosevi
10:36
سه شنبه 28 بهمن 1393

کیم یون (Kim Yoon)، پیانیست توانمند کشور کره جنوبی می باشد که در سبک عصر نو فعالیت دارد و هر چند از گاهی، آلبومی را منتشر می سازد.سال ۲۰۰۳، این هنرمند کار خود را با آلبوم فوق العاده زیبای Misty Rain (باران مبهم)، آغاز کرد و مورد توجه همگان قرار گرفت. این هنرمند بیشتر کارهای حاشیه ای موسیقی را انجام می دهد و همین موضوع سبب شده است تا این هنرمند، کمتر به فکر انتشار آلبوم های مختلف باشد.ا

تعداد بازدید از این مطلب: 121
Seyd Mahdi Mosevi
12:59
چهار شنبه 22 بهمن 1393

دانلود بازی clash of clans – کلش اف کلنز برای کامپیوتر pc

در این بازی شما باید قبیله خود را بسازید سرباز تمرین دهید بجنگید و غارت کنید! با دوستان خود قبیله بسازید و با قبایل دیگران بجنگید. این بازی یکی از پرطرفدار تزین بازی های استراتژیک  در اندروید و ios است که تا به حال هیچ نسخه رسمی از بازی برای کامپیوتر منتشر نشده است. ولی امروز ما آموزشی قرار داده ایم که با آن میتوانید این بازی زیبا را بر روی کامپیوتر اجرا کنید کیفیت این بازی بسیار خوب بوده (HD) و گیم پلی روان و زیبایی دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 183
Seyd Mahdi Mosevi
12:57
چهار شنبه 22 بهمن 1393

دانلود بازی Wild Blood v1.1.3 برای اندروید

 

دانلود بازی Wild Blood برای اندروید

| به همراه دیتا |

 

Wild Blood v1.1.3 پادشاه آرتور که در اثر حسادت به همسر و ملکه خودش در شرایط بدی به سر می برد در ناامیدی کامل قرار دارد. شما باید در این بازی به دشمنان قلمرو خود حمله ور شوید و انبوهی از دشمنان خود را که در حال حاضر در صدد کشتن شما هستند از بین ببرید. گرافیک بازی دارای حالت سه بعدی بوده و جلوه های ویژه و منحصربفردی بهره می برد.

بازی شمال 10 سطح جذاب بوده و مبارزات چالش برانگیزی را شامل می شود. طیف گسترده ای از دشمنان به شما حمله ور می شوند و تنها راه پیروزی شما متحد کردن نیروها و یگان ویژه خواهد بود. بازی شامل حالت چند نفره بوده و می توانید مبارزات استراتژیکی مهیجی را پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Wild Blood را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 108
Seyd Mahdi Mosevi
12:53
چهار شنبه 22 بهمن 1393

دانلود مجموعه 101 والپیپر ماشین Beautifull Cars Wallpapers

 

دانلود مجموعه 101 والپیپر ماشین

Beautifull Cars Wallpapers

 

در این مجموعه از تصاویر زمینه مجموعه 101 والپیپر با موضوع ماشین های مدرن را برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل تصاویر نابی از اتومبیل های گران قیمت و لوکس در طبیعت زیبای اطراف می باشد. مجموعه شامل تصاویر رنگارنگی از ماشین ها به همراه برندهای مختلف و تجازی آن ها می باشد که در طبیعت زیبا جلوه نمایی خواهند کرد. هم اکنون می توانید مجموعه والپیپر ماشین را با کیفیت عالی و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 122
Seyd Mahdi Mosevi
12:50
چهار شنبه 22 بهمن 1393

Binary Domain یک اکشن سوم-شخص استاندارد است که مانند آن را در بسیاری از بازی های موجود در بازار می توانید مشاهده کنید، اما المان هایی در این بازی وجود دارند که باعث شده این عنوان دارای قسمت هایی باشد که مخصوص به خودش است. در نگاه اول، BD شباهت زیادی به بازی Vanquish دارد. البته این شباهت به این دلیل است که در هر دوی این بازی ها تفکر ژاپنی موج می زند و این موضوع یعنی اینکه مبارزه با موجوداتی بسیار بزرگ و عجیب و غریب حتماً در بازی قرار دارد. اما BD یک روند اکشن بسیار خوب را پیش روی شما قرار می دهد. اکشن بازی شامل مبارزه با ربات های مختلف و Boss Fightهایی می شود که مانند آن را در کمتر بازی ای می توانید مشاهده کنید. در طول بازی همیشه، هم گروهی شما در کنارتان قرار دارد و آماده است که دستورات شما را اجرا کند. یکی از قسمت های جالب توجه بازی این است که اگر میکروفن داشته باشید، می توانید دیالوگ های خاصی را که برای دستور دادن هم تیمی هایتان است را بیان کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 183
Seyd Mahdi Mosevi
12:49
چهار شنبه 22 بهمن 1393

بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PC

رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد .داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 239
Seyd Mahdi Mosevi
12:48
چهار شنبه 22 بهمن 1393

بازی DiRT Showdown برای PC

بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبای DiRT Showdown که توسط کمپانی Codemasters ساخته شده و برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، هیجان به نهایت خود خواهد رسید و شما باید برای مسابقه دادن در جاده های پر پیچ و خم خود را اماده کنید ، نسخه جدید DiRT یک سر و گردن از تمام نسخه های قبلی خود بالاتر است و پیشرفت چشم گیری در قسمت های مختلف بازی داشته است ، به ادعای سازندگان بازی هزینه و وقت بسیار زیادی صرف این نسخه از DiRT شده و همانطور که شاهد هستیم Codemasters قصد دارد از دیگر عنوان هایی که امسال قرار است منتشر شود عقب نماند ، سیستم جدیدی که به بازی اضافه شده RaceNet است که رکوردهای شما را در بخش چند نفره ثبت می کند ، این رکوردها قابلیت قرار دادن به صورت آنلاین نیز دارد ، بازی از نظر گرافیک ، ماشین و همچنین محل برگذاری مسابقات بسیار پیشرفته تر شده و بخش عظیمی از پیشرفت بازی را تشکیل می دهند ، Codemasters در این نسخه سعی داشته بازی فراتر از یک تورنومنت رالی را به گیمرها عرضه کند که این مسئله مزایا و معایبی نیز در پی خواهند داشت ، از مزایای آن می توان به اضافه شدن تورنومنت های Rampage ،Stunt Racing ، Standard Racing و Destruction اشاره کرد که جنبه نمایشی برای گیمرها خواهد داشت و همچنین اضافه شدن تعداد زیادی از ماشین های جدید که با توجه به خصوصیت آنها به صورت زیر مجموعه ای دسته بندی شده اند.
تعداد بازدید از این مطلب: 204
Seyd Mahdi Mosevi
12:43
چهار شنبه 22 بهمن 1393

Far Cry 4 یک حال و هوای کاملاً متفاوت نسبت به تمام بازی ها دارد. حتی Far Cry 4 را باید عنوانی متفاوت تر از نسخه های قبلی اش دانست. Ubisoft در Gamescom امسال قسمت های جدیدی از این بازی را به نمایش درآورد. در نسخه 4 بازی شاهد تغییرات و افزایش گرافیک غیرقابل انکاری هستیم و در بازی قسمت های بسیار جذابی گنجانده شده است، برای مثال شما در این نسخه قادر به تیراندازی حین رانندگی هم هستید و یا می توانید بر فراز نوک قله و صخره کوه ها با پاراگلایدر از تمام نقاط سرزمین به جستجو بپردازید.

سایت thegamescabin نمره 8.4 از 10 داده و سایت Gamefuzz نمره 89 از 100 داده است. این دو سایت های در نقدشان اعلام کردند Far Cry 4 واقعا یک بازی نسل هشتمی است و اگر می خواهید از بازی لذت کامل ببرید آنها را برروی PC,PS4,XBOX ONE بازی کنید. در بازی تنوع سلاح و وسایل نقلیه بسیار بوده و تعادلی بین داستان جذاب و اکشن شوتر بودنش وجود دارد.
تعداد بازدید از این مطلب: 185
Seyd Mahdi Mosevi
12:42
چهار شنبه 22 بهمن 1393

دانلود سریال سرنوشت Faith 2012 دوبله فارسی

پخش این مجموعه هر شب از شبکه نمایش ( ساعت : 22:00 )

کارگردان : کیم جونگ هاک | سال ساخت : 2012 | ژانر : درام ، تاریخی

فرمت : mp4 | حجم هر قسمت : 200 مگابایت | مدت زمان هر قسمت : 45 دقیقه

| سریال کره ای بسیار زیبا و دیدنی “ سرنوشت ” با کیفیت عالی - قسمت پایانی ( 24 ) اضافه شد |

تعداد بازدید از این مطلب: 135
Seyd Mahdi Mosevi
12:29
چهار شنبه 22 بهمن 1393

WinRAR 5.20 Final محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 121
Seyd Mahdi Mosevi
12:27
چهار شنبه 22 بهمن 1393

دانلود بازی Heroes of Might and Magic 3 برای کامپیوتر

 

Heroes of Might and Magic 3 HD Edition بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط Deck13 Interactive GmbH ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . اگر شما نیز از طرفداران بازی های کلاسیک و باستانی هستید این بازی را از دست ندهید. شما باید در این بازی مقابل اژدها ها قد علم کرده و به جنگ بزرگی با این موجودات اعزام شوید. دوران جنگ از راه رسیده و سرزمین و پادشاهی شما در شرف نابودی قرار و تسخیر شدن قرار گرفته است. سحر و جادو نیز در بازی نقش موثری داشته و می توانند موجب پیروزی شما شوند. بازی دارای داستان حماسی قدرتمندی می باشد و به همین دلیل مورد تحسین منتقدانش قرار گرفته است.

بازی در قالب گرافیک HD ارائه شده و شامل ضخیت هایی با گرافیک بسیار بالا می باشد. گیم پلی بازی نیز بسیار پیشرفت داشته است و شاهد مبارزاتی هیجان انگیز تر هستیم. حدود 50 نقشه نیز در بازی وجود دارد که همراه با سناریوهای خاص خودشان می باشد. هم اکنون می توانید بازی Heroes of Might and Magic 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 161
Seyd Mahdi Mosevi
13:12
سه شنبه 21 بهمن 1393

Waterfox 35.0.1 x64 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 133
Seyd Mahdi Mosevi
13:11
سه شنبه 21 بهمن 1393

Cyberfox 35.0.1 مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی و 32 بیتی طراحی شده است. Cyberfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی Cyberfox نصب کند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 134
Seyd Mahdi Mosevi
13:8
سه شنبه 21 بهمن 1393

Mozilla Firefox 35.0.1 Final محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

تعداد بازدید از این مطلب: 126
Seyd Mahdi Mosevi
13:7
سه شنبه 21 بهمن 1393

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند

تعداد بازدید از این مطلب: 176
Seyd Mahdi Mosevi
13:5
سه شنبه 21 بهمن 1393

TeamViewer Corporate 10.0.38475 نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پرا کسی، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.

تعداد بازدید از این مطلب: 128
Seyd Mahdi Mosevi
11:58
سه شنبه 21 بهمن 1393

Opera 27.0 Build 1689.66 Final اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد.

تعداد بازدید از این مطلب: 153
Seyd Mahdi Mosevi
11:56
سه شنبه 21 بهمن 1393

Viber Desktop Free Calls & Messages 5.0.0.2821 یا وایبر نسخه ویندوز این نرم افزار میباشد که با نسخه گوشی های تلفن همراه آن آشنا هستید که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 118
Seyd Mahdi Mosevi
11:23
سه شنبه 21 بهمن 1393

Adobe Flash Player 16.0.0.305 Final برای مشاهده کلیپ های فلش و فایلهای SWF باید Flash Player را را نصب کنید، همچنین برای نمایش فایلهای SWF در صفحات وب که تقریباً در تمام صفحات وب به چشم میخورد نصب این برنامه ضروری میباشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 151
Seyd Mahdi Mosevi
11:20
سه شنبه 21 بهمن 1393

Dropbox 3.2.4 Final یک سیستم هاست فایل ها تحت وب است که با استفاده از سیستم Cloud Computing و دسترسی به اینترنت به شما اجازه می دهد تا فایل هایتان را به راحتی share ‌ کنید( البته در مورد طریقه ی شیر کردن فایل ها توضیح داده خواهد شد)

تعداد بازدید از این مطلب: 106
Seyd Mahdi Mosevi
12:51
شنبه 18 بهمن 1393

ESET NOD32 Antivirus 8.0.304.0 Final امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 133
Seyd Mahdi Mosevi
15:6
جمعه 17 بهمن 1393

دانلود بازی Sniper Elite 3 برای کامپیوتر

 | نسخه کم حجم BlackBox |

 

Sniper Elite 3 نسخه جدیدی از عنوان معروفی است که همه ساله طرفداران خود را به امید نسخه جدبد منتظر گذاشته و ناامیدشان نمی کند. بازی های سبک تک تیر اندازی به سبک Sniper طرفداران خاص خود را دارد که همواره این عنوان مورد علاقه این طرفداران می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد بازی Sniper Elite می توان از گرافیک بالای آن افکت های جالب میزان جذابیت بالا دقت بازی و گیم پلی روان نام برد که همه و همه این بازی را به عنوان یکی از بهترین ها در زمینه خود معرفی می کند. همیشه یکی از زیبا ترین قسمت های بازی های اکشن قسمت مخفی کاری  و انجام کار به صورت نا محسوس بوده که علاوه بر نیاز به مهارت بالا باعث استرس فراوانی در کاربر می گردد که حد معین آن زیبایی بازی را بالا می برد.

نسخه سوم از خانواده Sniper Elite برای دو کنسول نسل قدیم و دو کنسول نسل جدید و همین طور کاربران پر تعداد کامپیوتر عرضه خواهد گردید که امید است فروش بسیار بالایی داشته باشد. در این بازی باید ماموریت های ویژه ای را انجام دهید تا لول یا درجه شما بالا برود. به علاوه طبق اعلام قبلی زمان انجام این بازی در زمان جنگ جهانی دوم می باشد و البته بر خلاف آن چه به ذهن می رسد که جنگ در قاره اروپا باشد شخصیت اصلی بازی که توسط کاربر کنترل می شود در آفریقا در مقابل آلمان ها ایستادگی می کند .هم اکنون می توانید بازی Sniper Elite 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 131
Seyd Mahdi Mosevi
14:58
جمعه 17 بهمن 1393
ﺩﻮﻠﻧﺍﺩ ﻯﺯﺎﺑ II MAFIA ﺎﻴﻓﺎﻣ 2
 دانلود بازی MAFIA II مافیا 2
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
نسخه ی فوق العاده فشرده شده 2.9 GB 
 دانلود بازی MAFIA II مافیا 2
نام بازی: MAFIA II COMPLETE
پلتفورم : pc
ژانر : Historic Action Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: 2K Games
مد بازی : Single / Multi Player
حمایت توسط : 2K Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
شماره ی دوم از بازی مافیا پس از ۸ سال انتطار برای تمامی کنسول های نسل جدید بازی های رایانه ای عرضه شد . این شاهکار بزرگ و در عین حال بدون نقص ثابت کرد که هنوز ایده ها و خلاقیت هایی پیدا می شود که بتوان ان را به یک اثر فوق العاده هنری تبدیل کرد. بازی مافیا ۲ از هر نظر یک بازی کامل است

تعداد بازديد : 7623
جمعه 17 شهريور 1391 ساعت: 12:19
نویسنده:
نظرات(0)
می پسندم نمی پسندم
تعداد بازدید از این مطلب: 178
Seyd Mahdi Mosevi
14:42
جمعه 17 بهمن 1393

توضیحات:  بازی اکشن مدرن و ماجراجویی بسیار زیبا و فوق العاده ای که با عرضه خود در سال ۲۰۰۲ انقلابی به پا کرد و نظر تمامی منتقدان بازی وب سایتهای مطرح دنیا را به خود جلب کرد. مافیا به دلیل گرایفک بالا و فیلم نامه و سبک بسیار زیبا و جذاب و نوآورانه بازی خود توانست در آن سال نمره وفوق عالی را از بسیاری از وبسایتهای نقدبازی برتر دنیا از آن خود کند. مافیا در سال ۲۰۰۲ توانست عنوان برترین بازی سال را از دید نظر بسیاری از افراد و اهالی فن از آن خود کند که افتخار بسیار بزرگی برای این بازی زیبا بوده است. علاقمندان به نسل جدید بازی های رایانه ای می توانند بازی بسیار مطرح پدر خوانده یا Godfather را بسیار مشابه و تقلیدی از این بازی بسیار جذاب نام ببرند. همچنین بازی بسیار محبوب GTA سبکی مشابه این بازی دارد و هوادارن این دو بازی بسیار پرطرفدار مطمئنا از بازی مافیا لذت خواهند برد…

 

 %282%29 دانلود بازی مافیا 1   Mafia 1

ویژگی های بازی Mafia:
۲۰ مرحله و ماموریت زیبا و جذاب .
شهری بیش از ۱۲ مایل مربع مسحت و محیط بازی به بزرگی این شهر.
ضد و خورد های طبیعی شهروندان، ماشین ها، رانندگی در شهر و تعامل با مردم.
و ….

 %283%29 دانلود بازی مافیا 1   Mafia 1

 %284%29 دانلود بازی مافیا 1   Mafia 1

 %285%29 دانلود بازی مافیا 1   Mafia 1

 %286%29 دانلود بازی مافیا 1   Mafia 1

 %287%29 دانلود بازی مافیا 1   Mafia 1

 %288%29 دانلود بازی مافیا 1   Mafia 1

اشتراک گذاری

جهت خرید این مجموعه کلیک کنید

در صورت تمایل می توانید مجموعه ی کامل و اورجینال بازی Mafia 1 را در قالب 1 عدد DVD و به مبلغ 2800 تومان سفارش داده و بعد از دریافت بسته ی پستی مبلغ آن را به مامور پست پرداخت کنید. برای مشاهده ی توضیحات تکمیلی و لینک خرید، روی دکمه ی «خرید» کلیک کنید.

اطلاعات دانلود
دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1631 مگابایت
تعداد بازدید از این مطلب: 135
Seyd Mahdi Mosevi
14:38
جمعه 17 بهمن 1393

دانلود بازی PES 2015 برای کامپیوتر

| نسخه REOLAODED |

| آپدیت جدید v1.03-RELOADED اضافه شد … |

 

PES 2015 نسخه جدید بازی محبوب Pro Evolution Soccer در سبک فوتبال می باشد که در سال 2014 توسط Konami ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر pc عرضه شده است . این بار PES 2015 به دست پر به میدان رقابت با فیفا آمده است چرا که این نسخه از بازی را می توان کاملا متفاوت و برتر از سری قبلی دانست. المان ها و حرکات بازیکنان در زمین واقعی تر شده و همچنین کنش های بازیکنان و تماشاگران در موقع اتفاقات گوناگون بازی بهتر و واقعی تر جلوه می کند. گیم پلی بازی روان تر و همچنین کنترل حرکات بازیکنان بهتر و راحت تر شده است. سرعت بی نظیر بازی این امکان را به بازیخور می دهد تا کنترل خوبی رو بازیکنان داشته باشند و به طور غریزی در مقابل اتفاقات واکنش نشان دهد. مهارت های دریبلی بازیکنان در مقابل مدافعان حریف به خوبی مچ شده و امکان استفاده از مهارت های روز دنیای فوتبال امکان پذیر خواهد بود. امکان تعیین ریتم میان راه رفتن و دویدن در نسخه جدید امکان پذیر شده و قابلیت تصمیم گیری بازیخور وجود خواهد داشت. در بخش گیم پلی پی اس 2015 همچنین تفکرات دفاعی مدافعان بهتر شده و امکان واکنش ها در مقابل طریقه حمله حریف وجود دارد. حدود 1000 بازیکن جدید در قالب تیم های جدید از کشور برزیل و سایر کشورها به بازی اضافه شده است.

انیمیشن های جدیدی نیز برای قسمت های مختلف بازی PES 15 تعبیه شده است. موقعیت بازیکنان در رابطه با توپ و سرعت آن محاسبه می شود و البته مدل های بازی با دقت بیشتری می تواند در بازی پیاده شود. از دیگر بخش های بازی می توان به امکان انتخای جهت گیری شوت توسط بازیخور اشاره کرد که البته موجب ایجاد صحنه های جذابی در بازی خواهد شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی و کامل بازی PES 2015 با نسخه کم حجم بلک باکس با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 174


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر