بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلود بازی ونرم افزار کامپیوتر و اندروید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Seyd Mahdi Mosevi
10:29
یک شنبه 24 اسفند 1393

Seven Kingdoms 2 HD نسخه بهبود یافته ای از شماره دوم بازی هفت امپراطوری در ژانر استراتژیک برای PC بوده که توسط Enlight Software Limited منتشر شده است. یکی از قدرت های جهانی در هزاران سال پیش از جمله مصر، پارس، یونان و روم را انتخاب کنید تا آموزش های لازم را برای ایجاد یک امپراطوری قدرتمند به همراه ارتش و مردم وفادار را ببینید.

تعداد بازدید از این مطلب: 621
Seyd Mahdi Mosevi
10:27
یک شنبه 24 اسفند 1393

Fall Weiss نسخه جدیدی از مجموعه بازی های The Campaign Series در ژانر استراتژیک برای کامپیوتر بوده که به دست شرکت Wastelands Interactive منتشر شده است. نامی که برای این ورژن انتخاب شده، در واقع نقشه حمله آلمان های نازی به بخشی از کشور لهستان در سال ۱۹۳۹ میلادی می باشد اما این اختیار به شما داده شده تا وارد یکی از سه بخش موجود در بازی شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 238
Seyd Mahdi Mosevi
10:26
یک شنبه 24 اسفند 1393

Agent Awesome یکی از بازی های اندرویدی در ژانر استراتژیک با حجم مناسب بوده و به تازگی در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی Chundos Studio برای PC هم منتشر شده است. داستان این عنوان از ماجرای واقعی مامور ویژه ای به نام Agent A بهره گرفته است. مشکلات از جایی آغاز می شوند که او به همراه دو نفر از دوستانش در شبی جمعی شده اند تا وفاداری خود را به شرکت .E.V.I.L ثابت کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 194
Seyd Mahdi Mosevi
10:25
یک شنبه 24 اسفند 1393

Qvadriga از بازی های متفاوت در ژانر استراتژیک و تا حدودی مسابقه ای برای سیستم عامل ویندوز بوده که به دست شرکت Slitherine Ltd در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. اگر بخواهیم ارابه سواری رومی را با سایر عناوین مقایسه کنیم، به جرات می توان گفت که نظیر گیم پلی آن تا به حال ساخته نشده و یک ایده جالب و منحصر بفرد به حساب می آید.

تعداد بازدید از این مطلب: 271
Seyd Mahdi Mosevi
10:23
یک شنبه 24 اسفند 1393

Road Redemption بازی هیجان انگیزی در سبک Racing و Action برای کامپیوتر بوده و در سال ۲۰۱۵ توسط Dark Seas Interactive بر روی شبکه Steam قرار گرفته است. تنها راه برای زنده ماندن و خلاصی از دست خلافکاران، رانندگی موتوریست که برای خود انتخاب می کنید! اسلحه تان را بردارید و سوار بر موتور شوید تا چالش های مختلفی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

تعداد بازدید از این مطلب: 189
Seyd Mahdi Mosevi
10:21
یک شنبه 24 اسفند 1393

Tekken 6 از برترین بازی های سبک اکشن و مبارزه ای (Fighting) برای کامپیوتر می باشد که در سال ۲۰۰۹ به دست کمپانی Namco Bandai Games به انتشار رسیده است. پس از موفقیت هایی که این عنوان در کنسول های PS3 و PSP به دست آورد، نسخه شبیه سازی شده آن با کیفیت بالا برای PC نیز عرضه شده تا طرفداران این فرنچایز را باری دیگر شگفت زده کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 269
Seyd Mahdi Mosevi
10:20
یک شنبه 24 اسفند 1393

Northern Tale 3 نسخه سوم از بازی افسانه شمالی در سبک استراتژیک برای سیستم عامل Android محسوب می شود و به دست شرکت Realore در Google Play عرضه شده است. شیاطین و اجنه به سرزمین تاریخیتان هجوم آورده اند و اگر دست به کار نشوید، همه چیز را به غارت می برند. هدایت گروهی از وایکینگ ها را بر عهده بگیرید و به مبارزه با این موجودات بپردازید.

تعداد بازدید از این مطلب: 143
Seyd Mahdi Mosevi
10:18
یک شنبه 24 اسفند 1393

Tormentum Dark Sorrow عنوان بازی جالبی در سبک ماجراجویی و Point and Click برای کامپیوتر بوده که در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی OhNoo Studio انتشار یافته است. قهرمانی بی نام، خود را در دنیایی مابین کابوس و فانتزی پیدا می کند. او هیچ چیزی از گذشته به خاطر نمی آورد و در سیاه چالی بزرگ زندانی شده است. شیاطین و ارواح، این دنیا را به تسخیر در آورده اند و زندانیتان کرده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 439
Seyd Mahdi Mosevi
10:12
یک شنبه 24 اسفند 1393

King Racing 2 دومین نسخه از بازی پادشاه رانندگی در سبک Racing یا مسابقه ای برای Android می باشد که به دست کمپانی SPLAY GAME در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است. ده ها پیست مسابقه در کشور هایی همچون Brazil, Thailand, Egypt, USA, China, Vietnam و Philippines با جزئیات بالا طراحی شده اند تا شاهد رقابتی تنگاتنگ در این مکان ها باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 181
Seyd Mahdi Mosevi
18:7
شنبه 16 اسفند 1393

نسخه 100% آفلاین و تست شده 

کاربران محترم دقت نمایند که از زمان ریلیز pes 2013 اطلاعی نداریم

این نسخه قابل اجرا بر روی تمام گوشی ها وتبلت هایی است که با اجرای این بازی مشکل داشتند 

در پست های قبلی سایت Apktops نسخه ای از بازی فوق گرافیکی Pes 2012 شاهکاری از Konami را معرفی کردیم . این نسخه تاز زمان خودش و مدتی بعد بر روی تعدادی از گوشی ها اجرا می شد اما کاربرانی هم بودند که به ما گزارش عدم اجرای بازی مخصوصا بر روی آندروید های 4 . 4.1 و گوشی های دو هسته ای را دادند و یا تعدادی از کاربران گزارش هنگ کردن بازی در اولین ورود به آن با به ما دادند . حال نسخه جدید و آخرین نسخه تولیدی از این بازی زیبا و با گرافیک واقعا هیجانی و زیبا را برای شما آماده کرده ایم .

تعداد بازدید از این مطلب: 264
Seyd Mahdi Mosevi
18:5
شنبه 16 اسفند 1393

جدیدترین ورژن بازی + تریلر

نسخه مود شده و فول آنلاک 

Cristiano Ronaldo Footy که هم اکنون جدیدترین نسخه از ورژن فول آنلاک آن در اختیار شماست نام بازی فوق العاده فوتبال اندروید است که برگرفته از تیم کریستیانو رونالدو به همراه چند بازیکن مطرح دیگر است . در این بازی باید تمارین خود را پیوسته انجام دهید ، تیمتان را مربی گری کرده و در نهایت برای مسابقات آماده شوید .همچنین قادرید 18تکنیک  کریستیانو رونالدو را به صورت سه بعدی و با گرافیک بالا تجربه کنید .

تعداد بازدید از این مطلب: 792
Seyd Mahdi Mosevi
17:56
شنبه 16 اسفند 1393

جدیدترین نسخه فول و پچ شده True Skate

نسخه معمولی + نسخه مود شده

True Skate یک بازی اندرویدی اسکیت ، آن چه  که در این پست از سایت Apktops قصد معرفی آن را داریم با این تفاوت که این بازی یک بازی کم حجم ولی بسیار مهیج و خوش ساخت است که در همان ورود اولیه به بازی محو گرافیک خاص آن خواهید شد .

تعداد بازدید از این مطلب: 179
Seyd Mahdi Mosevi
21:58
سه شنبه 12 اسفند 1393

اجرای 100% آفلاین و بی دردسر ( تست شده بر روی huawei g610 )

به جدیدترین نسخه ( آخرین نسخه گوگل پلی ) آپدیت شد 

آپدیت 25 آبان: انتشار نسخه مود شده

** در صورتی که با نسخه های قبلی بازی در اجرا مشکل دارید حتما این نسخه را تست نمایید  ** 

اگر به سبک بازی های اکشن و جنگی علاقه مند هستید ، قصد معرفی گرافیکی ترین بازی اکشن تولید شده برای گوشی های اندروید را داریم. نام این شاهکار که باز هم شاهکاری از کمپانی Gameloft است Modern Combat 3 می باشد. تقریبا می شود گفت پس از نصب بازی بر روی گوشی اندرویدی خود به هیچ وجه احساس یک بازی موبایلی به شما دست نمی دهد بلکه گرافیک بازی شما را متعجب می کند و شما احساس یک بازی کامپیوتری را دارید !

تعداد بازدید از این مطلب: 336
Seyd Mahdi Mosevi
21:56
سه شنبه 12 اسفند 1393

نسخه به روز شده و مود شده بدون نیاز به دیتا

باز هم قصد معرفی یکی دیگر از گرافیکی ترین بازی هایی که تا به امروز ساخته شده است را داریم . نام این بازی زیبا و هیجان انگیز BLOOD & GLORY می باشد . این بازی یکی از سوپرایزهای شرکت معروف Glu Mobile که یکی از معروف ترین و قوی ترین کمپانی های ساخت بازی در دنیا است می باشد . و سرانجام  نسخه رسمی از این بازی در گوگل پلی قرار گفت که هم اکنون نسخه کرک شده از این بازی به همراه دیتای مخصوص به آن از سرور سایت apktops قابل دانلود است . این نسخه از بازی نسبت به  ورژن قبلی آن تغییرات زیادی داشته و حالا حریفان گلادیاتور شما جایشان را با هیولاهایی ترسناک و غول پیکر عوض کردند که به لطف موتور قدرتمند گرافیکی استفاده شده در این بازی لذت و هیجان را به اوج خواهد رساند.

تعداد بازدید از این مطلب: 220
Seyd Mahdi Mosevi
21:55
سه شنبه 12 اسفند 1393

یکی از شاهکاری گرافیکی Gameloft 

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

اجرای 100% آفلاین و تست شده

نکته مهم : بازی دارای 4 فایل Apk  و 4 فایل دیتای مختلف برای 4 چیپست مختلف Adreno  وPowervr  وMali و Tegra است که باید متناسب با گوشی آندرویدی تان دانلود نمایید 

راهنمایی : در صورتی که در شناخت چیپست گوشی آندرویدی خود مشکل دارید کافیست این نرم افزار را دانلود کرده و نصب کنید و از چیپست گوشی آندرویدی خود از طریق قسمت GPU Renderer این نرم افزار مطلع شوید 

*** Apk و دیتای تگرا به درخواست دوستان اضافه شد ***  

تا به حال بازی های hd و گرافیکی زیادی از شرکت Gameloft معرفی کرده ایم که اگر حتی  تا به امروز این شرکت را نمی شناختید حالا که نام گیم لافت را می بریم ناخودآگاه یک محیط گرافیکی و بسیار نزدیک به بازی های کامپیوتری جلوی چشمتان می آید . این بار نیز قصد معرفی یکی از بازی های گرافیکی و hd شرکت Gameloft با نام BackStab را داریم .  در بازی فوق العاده زیبا و اکشن BackStab شما در نقش Henry Blake افسر سابق نیروی دریایی سلطنتی قرار می گیرید، یک مرد در هم شکسته که از زندگی محروم شده است. در تلاش او برای برقراری عدالت سهیم باشید و کمک کنید که بتواند انتقام خودش را از دشمنان بگیرد. در مسیر حرکت خود بالا بروید، بپرید و در مکان های مختلف به صورت غیرقابل شناسایی و نامحسوس حرکت کنید تا به اهداف خود رسیده و آنها را با ضربات خود از بین ببرید .

تعداد بازدید از این مطلب: 3037
Seyd Mahdi Mosevi
21:53
سه شنبه 12 اسفند 1393

درخواستی کاربران  Apktops – پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

ETERNITY WARRIORS یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج و از سری بازی های اساطیری و جنگی از شرکت معروف GLU می باشد که که شما در نقش قهرمانان داستان با کسب امتیاز و خرید ابزار جنگی بهتر به جنگ دشمن می روید . این بازی دارای گرافیک وافعا زیبا و مجذوب کننده و فضای مهیج است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 223
Seyd Mahdi Mosevi
21:50
سه شنبه 12 اسفند 1393

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

مطمئنا با بازی شاهزاده ایرانی آشنا هستید و لا اقل نام آن را برای یک بار هم که شده شنیده اید و یا اصلا شاید جزو طرفداران پر و پاقرص این بازی مهیج باشید . اگر خاطرتان باشد در پست های قبلی سایت Apktops به معرفی یک نسخه از این بازی یعنی Prince of Persia پرداختیم حال قصد معرفی یک نسخه از سری جدید این بازی با نام Prince of Persia Shadow & Flame می پردازیم . نکته بسیار جالب و منحصر به فرد این نسخه از بازی این است که بازی علی رغم گرافیک بسیار بالا و گیم پلی عالی با یک فایل Apk با حجم 41 مگابایت به طور کامل قابل اجراست .

تعداد بازدید از این مطلب: 282
Seyd Mahdi Mosevi
21:48
سه شنبه 12 اسفند 1393

معرفی و لینک دانلود نسخه فول بازی : برای اولین بار در Apktops

Evolution: Indian Hunter از سری بازی های گرافیکی و متفاوت شکار حیوانات است که در این بازی شما در نقش یک سرخ پوست با انواع سلاح های سرد همچون نیزه ، تبر ، تیر و کمان و … باید به شکار انواع حیوانات وحشی و دنیای وحشی آن ها بروید .

تعداد بازدید از این مطلب: 336
Seyd Mahdi Mosevi
21:45
سه شنبه 12 اسفند 1393

نسخه کامل و فول آنلاک به درخواست کاربران 

The Lawless نام یک بازی اکشن بسیار زیبا در دنیای قدیم غرب است که داستان بازی به این صورت است که شما در نقش کاراکتر اصلی بازی که مدت ها در زندان زندانی بوده و حالا دوره اسارت وی تمام شده آزاد می شود اما دوباره به کارهای خلاف روی آورده و قصد دارید دوباره به شهرت سابق تان برسید . پس  حالا با انواع اسلحه ها و دوستان قدیمی که دارید یک گروه خلافکارانه را تشکیل داده و برای به اوج رسیدن و همچنین انتقام گرفتن از دوستانی که قبل تر از دست داده اید دست به هر کاری می زنید .  

تعداد بازدید از این مطلب: 423
Seyd Mahdi Mosevi
21:43
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی با اجرای 100% سالم و تست شده

امتیاز در گوگل پلی : 4.4 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 5 دلار

برنده جایزه بهترین بازی موبایل سال 2013

نسخه مود هم در اسرع وقت اضافه خواهد شد …

AVP: Evolution  بک بازی گرافیکی نرسناک با سبک اکشن است که در آن هم نقش بیگانگان فرا زمینی و هم درندگان را بازی خواهید نمود .این بازی با طراحی گرافیکی خارق العاده خود و البته استفاده از کاراکترهای شگفت انگیز ،‌ فضایی خاص و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

تعداد بازدید از این مطلب: 266
Seyd Mahdi Mosevi
21:41
سه شنبه 12 اسفند 1393

برنده جایزه بهترین بازی موبایل در جشنواره E3 2013

اجرای بی مشکل بازی بر روی اندروید 4.4

نسخه معمولی + مود شده

Deus Ex The Fall که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن  می پردازیم نام بازی فوق العاده زیبا و اکشن و مهیجی است که پس از ورود به بازی اولین چیزی که شما را متحیر می کند گرافیک خاص و حرفه ای و بسیار بالای بازی است . این بازی از سری بازی های مطرح و پرطرفدار ios و گوشی های آیفون است که چند روزی نمی گذرد که شاهد ساخت و معرفی نسخه آندرویدی آن هستیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 78
Seyd Mahdi Mosevi
21:34
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Injustice Gods Among Us

نسخه مود شده + نسخه معمولی (به زودی)

با فایل دیتای مخصوص به 4 پردازنده Adreno – Mali -Powervr -Tegra 

امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی 

Injustice Gods Among Us که به فارسی ( بی عدالتی : خدایان در میان ما) معنی می شود نام بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی برای گوشی های اندروید است که با سبک اکشن و مبارزه در سبک شبیه به بازی های Mortal Combat و یا تیکن پلی استیشن اما با این تفاوت که گرافیک این بازی بسیار دیدنی و تماشایی است و گیم پلی بسیار روان و جالبی دارد.

همچنین ویژگی دیگر این بازی وجود و حضور انواع شخصیت های معروف و افسانه ای که در فیلم ها و کمیک ها با آنها آشنا هستید در آن است.a

تعداد بازدید از این مطلب: 112
Seyd Mahdi Mosevi
12:41
سه شنبه 12 اسفند 1393

بسیار فکری و نیازمند به خلاقیت ذهنی بالا! 

جدیدترین نسخه بازی + تریلر

امتیاز در گوگل پلی : 3.9 از 5 – قیمت در گوگل 5 دلار

دراکولا که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه شماره 4 آن با نام Dracula 4 می پردازیم نام یک بازی فکری و با سبکی تقریبا ترسناک و ماجراجویی است که داستان بازی مربوط به کشتی ای غرق شده گمشده که حاوی اشیا و وسایل گران بهای یک موزه با نام متروپولیتن است می باشد . 

تعداد بازدید از این مطلب: 51
Seyd Mahdi Mosevi
12:34
سه شنبه 12 اسفند 1393

اجرای 100% آفلاین و تست شده و بدون دردسر  – تست شده بر روی huawei g610

محصولی از کمپانی Gameloft – امتیاز در گوگل پلی : 4.5 از 5

این بازی قابلیت مولتی پلیر و بازی چند نفره را نیز دارد 

Dungeon Hunter که حالا و در این پست از سایت Apktops قصد معرفی نسخه سوم از آن را داریم نام بازی فوق العاده زیبا و مهیجی است که جزو معدود بازی هایی است که صحنه ها و مناظر به کار رفته در آن در طبیعی ترین و واقعی ترین حالت ممکن ساخته شده است . البته نسخه چهارم این بازی قبلا در آرشیو سایت معرفی شده است که به منظور کامل کردن آن و همچنین علاقه خاص تعدادی از کاربران و درخواست آن ها برای معرفی نسخه سوم این بازی آن را به همراه دیتا و به صورت کاملا آفلاین در این پست از سایت Apktops معرفی می نماییم . 

تعداد بازدید از این مطلب: 92
Seyd Mahdi Mosevi
12:29
سه شنبه 12 اسفند 1393

قیمت در گوگل پلی : 7 دلار — امتیاز در گوگل پل : 4.0 از 5.0

** برای اجرای بی مشکل این بازی وجود یک اکانت گوگل سینک شده مانند همیشه ضروری است ** 

اجرای 100% آفلاین و بی دردسر ( تست شده بر روی huawei g610 )

Ravensword: Shadowlands  که در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه 1.3 یعنی آخرین نسخه موجود در گوگل پلی آن می پردازیم نام یک بازی اکشن و بسیار زیبا و مهیج و با صحنه ها و محیطی بسیار طبیعی و واقعی است که یکی از جذاب ترین نقاط قوت بازی همین طبیعی بودن و گیم پلی عالی آن است . در این بازی شما در نقش یک پسر شاهزاده جوان می بایست در منطقه ای که حضور دارید به اکتشاف های مختلف پرداخته و اسرار پادشاه Tyreas را کشف کنید و سلاح های گوناگون را  جمع آوری کنید و با دشمنان خود سرسختانه بجنگید و آنها را شکست دهید.  همچنین می توانید با جمع آوری سکه ها و به دست آوردن امتیاز ، تجهیزات خود را گسترش داده و همواره خود را در مقابل دشمنان و مبارزه با آن ها قوی تر کنید . 

تعداد بازدید از این مطلب: 375
Seyd Mahdi Mosevi
12:27
سه شنبه 12 اسفند 1393

در سبک بازی Clash Of Clans و میلیون ها دریافت از گوگل پلی

نسخه جدید 2.6.277 هدیه به طرفداران بازی با دانلود مستقیم از گوگل پلی + تریلر

حتی هنوز سایت ها و سرورهای خارجی هم نسخه 2.6.277 بازی را معرفی نکرده اند 

توجه : بازی همانند نمونه های مشابه به طور کامل آنلاین است 

Game of War – Fire Age از سری بازی های استراتژیک پرطرفدار اندرویدی است که می توان آن را یکی دیگر از بازی های در سبک بازی پرمخاطب Clash Of Clans دانست . این بازی در صدر یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین بازی های استراتژیک اندرویدی است که عده ای از عوام حتی آن را جذاب تر و مهیج تر از بازی Clash Of Clans می دانند . در این بازی شما در مقابل حریفان و رقبایی از سر تا سر دنیا می ایستید و باید با تقویت ارتش و قوای خود همچنین ساخت انواع و اقسام بنا و قلعه از خود و حریم خود و نیروهای خود در مقابل رقبا که در بازی به عبارتی دشمن شما به حساب می آیند محافظت کنید .

تعداد بازدید از این مطلب: 58
Seyd Mahdi Mosevi
12:26
سه شنبه 12 اسفند 1393

گرافیک و گیم پلی این بازی فوق العادست – محصولی از کمپانی Gameloft

نسخه معمولی + نسخه مود شده ( درخواستی ) به صورت 100% تست شده

 

Dungeon Hunter 4  که در این پست از سایت Apktops به معرفی نسخه چهارم از آن به درخواست کاربران می پردازیم  فصل جدید از بازی فوق العاده زیبا و اکشن کمپانی gameloft در جدیدترین نسخه موجود یعنی 1.4.0 است که شما باید با شیاطینی که زمانی از صحنه روزگار محو شده بودند اما حالا دوباره سر و کله شان پیدا شده و بر سر راه شما قرار گرفته اند مبارزه کنید . این بازی دارای گیم پلی بسیار عالی و روان و گرافیک فوق العاده است گه پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 145
Seyd Mahdi Mosevi
12:24
سه شنبه 12 اسفند 1393

نسخه جدید کاملا آفلاین بازی The Amazing Spider Ma

قیمت در گوگل پلی : 7 دلار

همان طور که می دانید مدتی است نسخه جدید بازی مرد عنکبوتی با نام The Amazing Spider-Man ساخته و ریلیز شده است در این این پست از سایت قصد معرفی نسخه جدید این بازی را که قابلیت اجرای 100% آفلاین را دارد داریم . داستان بازی به این صورت است که  دکتر Conners از مدیریتی شرکت Oscorp  برکنار شده و به جای وی شخصی با نام  Alistair Smythe مدیریت را به دست می گیرد .

تعداد بازدید از این مطلب: 111
Seyd Mahdi Mosevi
12:21
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Assassin’s Creed Pirates اندروید

امتیاز در گوگل پلی 4.4 از 5.0

نسخه معمولی + 2 نسخه مود شده

سر انجام کمپانی بزرگ یوبی سافت نسخه جدید بازی کیش آدم کش یعنی  Assassin’s Creed Pirates  را برای اندروید نیز منتشر کرد. در Assassins Creed Pirates  شما در نقش یکی از بزرگترین و ترسناک ترین دزدان دریایی کارائیب  ظاهر خواهید شد.  Alonzo Batilla کاپیتان جوان و جاه طلبی که درصدد است تا دریا ها را فتح کند، کشتی ها را غارت کند و بر ثروت و قلمرو خود بیافزاید.

تعداد بازدید از این مطلب: 69
Seyd Mahdi Mosevi
12:20
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی سرتاسر هیجان و اکشن The Witcher Battle Arena

محصولی دیگر از سری بازی های The Witcher شرکت CD Projekt Red

 گرافیک بالا و گیم پلی عالی در سبک RPG و استراتژی

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی بازی

به همراه 3 نسخه مختلف از بازی (ریلیز های مختلف) به منظور افزایش درصد احتمال اجرای بازی در سیستم های مختلف

بازی The Witcher Battle Arena عنوان جدید شرکت CD Projekt Red کشور لهستان می باشد که در سال 2015 عرضه شده است. این بازی، الگو برداری شده از نسخه اورجینال سری بازی های The Witcher با شخصیت ها و مضامین داستانی نسخه اصلی ساخته و عرضه شده است. اتفاقات این بازی مثل نسخه کنسولی، در دنیایی فانتزی رخ می دهد و شخصیت های بازی از نیروهای ماورائی بهره مند هستند.

تعداد بازدید از این مطلب: 82
Seyd Mahdi Mosevi
12:18
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی ماجرایی و بسیار مهیج Joe Dever’s Lone Wolf

گرافیک بالا به همراه گیم پلی خیره کننده در سبک RPG یا نقش آفرینی

محصولی از شرکت فرانسوی Bulkypix سازنده بازی های محبوبی همچون Dead Effect

نسخه عادی + نسخه مود شده (نسخه Full و آنلاک شده)

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

Joe Dever’s Lone Wolf عنوانی دیگر از بازی های محبوب شرکت فرانسوی Bulkypix می باشد که با 500 هزار بار دانلود در گوگل پلی، می توان آن را جزو بازی های محبوب قلمداد کرد. این بازی در سبک نقش آفرینی (Role Playing) می باشد و مثل بسیاری دیگر از بازی ها، حال و هوا و فضای آن فانتزی بوده و اتفاقات و جریانات آن در دنیایی خیالی رخ می دهد. با APKTops در معرفی بیشتر این بازی همراه باشید…

تعداد بازدید از این مطلب: 62
Seyd Mahdi Mosevi
12:16
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی اکشن، محبوب و پرطرفدار Heroes and Castles

محصولی از استودیوی Foursaken Media

نسخه معمولی + نسخه مود شده

به همراه فایل دیتای 4 پردازنده Adreno , Mali , PowerVR , Tegra

+ ویدئوی گیم پلی بازی

با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

Heroes and Castles یکی از بازی های پر طرفدار سیستم عامل های اندروید و iOS می باشد که توسط استودیوی Foursaken Media با قیمت 1.99 $ به فروش می رسد. بازی در سبک اکشن و استراتژیک بوده و این یعنی برای پیروزی در این بازی، شما نیاز به قوه استراتژی خواهید داشت. با ما در معرفی و نقد بازی Heroes and Castles همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 103
Seyd Mahdi Mosevi
12:14
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Wild Blood

با گرافیک خارق العاده و گیم پلی جذاب

اثری از کمپانی معتبر Gameloft

نسخه عادی + نسخه مود شده

به همراه دو نوع فایل دیتا (OBB و DATA)

نقد و بررسی اختصاصی APKTOPS + ویدئوی تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.2 از 5 و قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی

تست شده توسط APKTOPS

——–

آپدیت 25 بهمن: انتشار نسخه مگامود شده

کمپانی گیم لافت هر ساله با ارائه بازی هایی خیره کننده و فوق العاده، اجازه نزدیک شدن کمپانی های دیگر را هم به کسب چنین محبوبیتی نمی دهد. گیم لافت به خاطر عرضه کردن ده ها بازی فوق العاده سرگرم کننده، اکشن و بسیار گرافیکی به عنوان بزرگ ترین کمپانی سازنده بازی های موبایل شناخته شده است. این شرکت با عرضه بازی های HD و بسیار گرافیکی خود معروف شده است. بازی Wild Blood که امتیازات بسیاری هم دریافت کرده و نزد کاربران یکی از محبوب ترین بازی های سیستم عامل های موبایلی می باشد، یکی از آثار این چنینی است که در این مطلب از سایت APKTOPS قصد معرفی و بررسی این بازی را داریم.ش

تعداد بازدید از این مطلب: 182
Seyd Mahdi Mosevi
12:13
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی گرافیکی و جذاب ETERNITY WARRIORS 3

نسخه معمولی + نسخه مود شده

توجه: در صورتی که بازی به صورت آفلاین اجرا نشد، ابتدا اینترنت خود را متصل کرده و دوباره امتحان کنید.

ETERNITY WARRIORS 3 از سری بازی های اکشن و آر جی پی اندروید است که می توان آن را علی رغم حجم نسبتا کم یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی ها در سبک خودش دانست . در این بازی شما در نقش قهرمان داستان باید به دفاع از حریم مربوط به خود و دفاع از جان دیگران و مبارزه با دشمنانی که بر سر راه شما قرار گرفته اند بپردازید . این بازی یکی دیگر از تولیدات کمپانی معتبر glu است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 75
Seyd Mahdi Mosevi
12:11
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی بسیار جذاب و اکشن Godfire: Rise of Prometheus محصول شرکت Vivid Games S.A

گرافیک خیره کننده و در حد کنسول های بازی با جزئیات فوق العاده بالا

نسخه عادی + نسخه مود شده برای پردازنده های مختلف

به همراه دیتای تمام پردازنده های گرافیکی (Tegra , Mali , Adreno , PowerVR) به صورت مجزا

به همراه تریلر رسمی بازی + نقد و بررسی اختصاصی APKTops

نکته 1: این بازی تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید 4.1 به بالا می باشد.

نکته 2: این بازی به دلیل گرافیک و حجم بسیار سنگین، برای اجرا شدن نیاز به سیستم هایی با پردازنده های حداقل دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی ، رم 2 گیگابایت و گرافیک های نسل جدید به همراه حداقل 2.5 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دارد. بدیهی است که سیستم های ضعیف تر با لگ و افت فریم در بازی همراه خواهند بود و یا این که قادر به اجرای بازی نیستند.

نکته 3: این بازی تنها در نسخه مود شده عرضه شده است. نسخه هایی که با عنوان معمولی هم عرضه شده اند، مود شده می باشند. لذا به این نکته دقت کنید که در حال حاضر نسخه های قابل دانلود به صورت رایگان به همراه دیتا مود شده هستند.

نکته 4: نسخه 1.0.8 با دیتای قبلی کار نمی کند. باید دیتای جدید را دانلود کنید.

Godfire: Rise of Prometheus عنوانی پر سر و صدا از یک شرکت بازی سازی در کشور لهستان به نام Vivid Games S.A می باشد که تنها بعد از یک روز پس از عرضه 10 هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. طی همین مدت کوتاه منتقدان بسیاری این بازی را نامزد بهترین بازی عرضه شده طی ماه های اخیر اعلام کردند و بدون شک Godfire: Rise of Prometheus یکی از نامزدهای بهترین بازی های سال 2014 و حتی شاید سال های قبل هم باشد.

این بازی با مقداری الگو گیری از سری بازی های God of War ، داستانی هم راستا با این سری بازی ها تدارک دیده است. نام و سبک بازی و گیم پلی آن نیز تا حدودی شبیه به God of War می باشد. در این بازی جذاب و هیجان انگیز به جنگ های بزرگ و خونین افسانه های یونان باستان پرداخته می شود. گرافیک این اثر به قدری بالاست که بدون تعارف می توان آن را با بازی های کنسول های بازی مقایسه کرد. با APKTops در معرفی بازی Godfire: Rise of Prometheus همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 615
Seyd Mahdi Mosevi
12:8
سه شنبه 12 اسفند 1393

بازی سرگرم کننده و اکشن Rival Knights

محصولی دیگر از کمپانی فرانسوی Gameloft

به همراه فایل دیتا + ویدئوی تریلر رسمی

با امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

توجه: بازی به صورت آنلاین می باشد و در طول بازی اینترنت شما می بایست متصل بماند.

آپدیت 30 بهمن: نسخه مود شده اضافه شد.

گیم لافت، سال های متمادین است که حرف اول کیفیت بازی های موبایلی را می زند. این شرکت در زمینه ها، سبک ها و ژانرهای مختلف صاحب مقام است و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. این اعتبار به اندازه ای بالاست که معمولاً کاربران بدون توجه به عنوان بازی ها و مشخصات آن ها در اولین قدم شروع به دانلود یا خرید محصولات گیم لافت می کنند و سپس به بررسی ویژگی های آن ها می پردازند. گیم لافت هم در عرضه بازی های حجیم و گرافیکی مشهور است و هم در عرضه بازی های میان رده و سرگرم کننده. با APKTops در معرفی بازی Rival Knights این شرکت همراه باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 112
Seyd Mahdi Mosevi
12:5
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی Zombie Highway 2 اندروید

بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز Zombie Highway 2

برای اولین بار در میان سایت های ایرانی در APKTOPS

بدون نیاز به روت ، بدون دردسر راه اندازی ، بدون کوچکترین اروری در اجرا 

به همراه نسخه مود شده

APKTOPS مثل هیچکدام!

بازی Zombie Highway 2 یک بازی هیجانی می باشد که یکی از پرطرفدار ترین بازی های روز می باشد. این نسخه قسمت دوم بازی معروف Zombie Highway می باشد.
در این بازی داستان بازی به این صورت است که شما سوار یک خودرو در بزرگراهی هستید که مورد هجوم زامبی ها قرار گرفته است . شما در جاده حرکت می کنید و زامبی ها به طرف اتومبیل شما می پرند و از آن آویزان می شوند  البته موانع و سلاح هایی نیز وجود دارند که به کمک آن ها میتوانید زامبی ها را نابود کرده و امتیاز کسب نمایید. این بازی علی رغم حجم کمی که دارد ، کنترل و گرافیک دوست داشتنی و زیبایی دارد و یکی از پرطرفدارترین و پر بازدیدترین بازی های گوگل پلی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 129
Seyd Mahdi Mosevi
12:2
سه شنبه 12 اسفند 1393

فکر نمی کنیم بازی زیبا و خاطره انگیز و معروف شاهزاده ایرانی ، نیاز به معرفی داشته باشد . سرانجام نسخه آندرویدی از این بازی زیبا با گرافیک فوق العاده بالا و گیم پلی فوق العاده روان و عالی برای گوشی های آندرویدی نیز منتشر شد و توسط apktops تست و به راحتی بر روی چند مدل گوشی نصب و اجرا شد . این بازی به دلیل ساختار و گرافیک بالایش در دسته بازی های HD قرار می گیرد که طبیعتا انتظار می رود بازی علاوه بر فایل apk ، نیازمند به یک فایل دیتا نیز باشد .

تعداد بازدید از این مطلب: 556
Seyd Mahdi Mosevi
12:0
سه شنبه 12 اسفند 1393

باز هم قصد معرفی یکی از بازی های گرافیکی شرکت Gameloft را داریم . بازی ای که مطمئنا به دلیل فیلم آن کاملا برای شما شناخته شده است چرا که این داستان و شخصیت های این بازی هم دقیقا از فیلم معروف و مشهور مرد عنکبوتی ساخته شده است . Spider Man که امروز به معرفی آن می پردازیم یکی از ساخته های جالب و پرطرفدار Gameloft برای سیستم عامل آندروید است که هم اکنون به معرفی آن می پردازیم .

تعداد بازدید از این مطلب: 10293
Seyd Mahdi Mosevi
11:58
سه شنبه 12 اسفند 1393

جدیدترین نسخه بازی با فایل Obb مشترک برای تمام پردازنده ها 

آپدیت 13 شهریور : نسخه مود شده ( پول بی نهایت ) هم اضافه شد + آموزش تصویری تغییر زبان بازی

از خاطره انگیزترین و مشهورترین  بازی های PC 

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی با نام Grand Theft Auto III به طور کامل برای گوشی های اندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید !در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی داستان نقش یک تبهکار فراری را بر عهده دارید که که می بایست انواع ماموریت های مختلف را انجام داده و حتی در این بین ممکن است توسط پلیس و نیروهای FBI نیز به دام بیفتد .

تعداد بازدید از این مطلب: 433


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزش نصب بازی وبرنامه کامپیوتر و نصب بازی و برنامه اندرویدو مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر